66.9 kg (-3,1 kg)

Iltapäiväpaino. Olen ihan tyytyväinen, koska kuitenkin eilenkin syöpötti kovasti. En mitään järkyttävän epäterveellistä sortunut syömään, mutta liikaa muuta. Blogin nimi pitäisi varmaan muuttaa tasapainoilublogiksi, koska nähtävästi olen nyt jäänyt jälleen tähän 67 kg ympärille hyrräämään. Näin tuntuu käyvän aia. Tässä painossa on jokin meikäläisen maaginen raja. Aina, kun pääsen tähän, pystyn tässä pysymään ja olo on suht tyytyväinen, vaikkei todellakaan täysin. Mutta siedän itseäni, tämä onkin hyvän olon painon ylärajani, joten ehkä siinä syy.

Nytkin olen selvästikin kadottanut sen alun draivin ja joka päivä tulee sorruttua. Alussa oli niin helppo vetää päivä läpi sortumatta ja kevyesti, nyt kaikki hyvä houkuttelee. Toisaalta, kun tietää, miltä kaikki maistuu, onko niitä pakko maistaa uudelleen? Vaikka siedänkin itseäni näinkin, pitäisi löytää se draivi taas. Olen ollut toiveikas, että saisin painon kesään mennessä 65-alkavaksi, mutta tällä tavalla siitä ei ole toiveitakaan. 65 kg:kin on vielä liikaa, parhaimmillani olen ollut 58-60-kiloisena, se on unelmapainoni. Ehkä se draivi löytyy vielä. Pitäisi varmaan tehdä totaaliherkkukielto pariksi viikkoa, että pääsisi taas vauhtiin.

Kiitos Almalle tsempeistä, ne lämmittävät mieltä!